Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


Ενας τύπος νιώθει κουρασμένος και άρρωστος και πηγαίνει στον γιατρό.

Αφού υποβάλλεται στις απαιτούμενες εξετάσεις, περνάει από το γραφείο του γιατρού σε μια εβδομάδα για να μάθει τι έχει.
- Λοιπόν, γιατρέ μου;

Ο γιατρός κομπιάζει και δείχνει να δυσκολεύεται.
- Ξέρεις,... η ζωή και ο θάνατος είναι αλληλένδετα... και... μμμ...

- Άκου να δεις, γιατρέ, δεν χρειάζομαι τέτοιες μαλακίες.
Θέλω να μου πεις σταράτα τι έχω και πόσος χρόνος ζωής μου απομένει.
Αν έχω ακόμα τρεις μήνες να ζήσω, πρέπει να το ξέρω από τώρα για να κανονίσω να πάω στη Κρήτη με την γυναίκα μου.
Αν έχω έξι μήνες να ζήσω, μπορώ να πάω τους τρεις μήνες με την γυναίκα μου και τους άλλους τρεις στη Χαλκιδική με την γκόμενα μου.
Λέγε, πόσο καιρό έχω ακόμα;

Οπότε ο γιατρός γυρίζει και του λέει:
- Γιατί δεν πας καλύτερα με τη πεθερά σου μέχρι το Λουτράκι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου